Bedrijf in actie

tourrit motoren

Doe mee aan deze leuke en gezellige tourrit voor motoren in de omgeving van Wijchen bij Nijmegen. We gaan van start op zondag 14 juni en rijden samen zo'n 100 km. Start en finish zijn bij De Jonge coatings, Bijsterhuizen 22-05, 6604 LC Wijchen.

Kosten voor deelname bedragen € 30 euro per motorrijder, een bijrijder betaalt € 15. Daarvoor krijg je bij de start verse koffie en cake. Tijdens rustpauze een lunch en een aan het einde een frisje met een gezellige bbq! De opbrengst hier uit gaat naar de Nierstichting.

Meedoen? Klik dan op 'doe mee'. Je ziet jouw naam dan bij de deelnemers verschijnen. Daar kun je vervolgens dan ook je donatie op doen. Als je wilt kun je met je eigen actiepagina ook zelf sponsors werven en zo de opbrengst verhogen. Voor meer informatie en aanmelden kun je ook terecht bij Doriene Engelen: 06 5580 1466.

Ik organiseer deze tourrit, omdat ik zelf weet hoe belangrijk het is om als kind vrij te zijn en gewoon te kunnen doen en zijn wie je bent.

deelnemers